Långt inlägg :P

Igår var det dop för min systers söta bebis Nova :) Och det gick kanonbra, hon var glad, och skrattade en hel del under dagen :) Fick också träffa massa släkt :) Blev massa hemmagjorda smörgåstårtor, och massa bakelser & tårtor till efterrätt :) Själv är jag inte speciellt glad i smörgåstårta, men den jag åt var riktigt god :) Tog också massa bilder under dagen, fick lite fototips av min moster också som är jätteduktig! För jag kan verkligen inte sånt med att få bra bilder, jag älskar bara att ta kort! Och så vill man ju ha minnen i bilder :)

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, förutom stallet då :) Jag lite dålig idag igen, och älskling blev dålig idag han också stackarn :/

Imorgon flyttar syrran sin Jojo till granvik för ett tag, vet inte hur länge men iaf över en månad, och kan bli fram till 3års testet. För att underlätta med träningen och mycket annat, får önska dom lycka till! Och kommer säkert att följa med henne och ta kort på snyggisen Jojo ibland :)

Och Klang flyttar också imorgon, han blir borta ungefär en månad tror jag. Han ska bo hos kusin Louises kompis, då hennes häst behöver sällskap. Och då har Louise mycket närmare till Klangen :)

Och med det blir jag helt ensam i stallet. Eller ja nästan, jag har ju mamma också, men eftersom jag sköter allt istallet för det mesta, så blir jag själv i princip hela tiden. Eftersom mamma skjutsar mig på träningar och allt sånt, så är det minsta jag kan göra att hjälpa henne med Haddock :) Ska bli ganska gött ändå! Men också lite jobbigt om man skulle behöva hjälp med något som kan hända ibland, för då har jag ju alltid min snälla kusin som ställer upp :)

Åkte till mamma nu på kvällen och ska sova här, för jag ska va lite barnvakt till morgonen, eller ja, ifall lillebror skulle vakna mellan 6:40 till 9:00 då ingen är hemma. Sen är jag ledig igen ;) Men jag är ju ändå sjuk och ska inte till skolan imorgon så det skadar inte, det enda jobbiga är att jag ska sova utan min älskling nu :( Hatar att vara utan honom, och väldigt ensamt i sängen.. Mycket synd om mig här ;) Får se om jag lyckas somna någon gång!

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av One tree hill och försöka sova! HAHAH Majsan ligger och snarkar här också x) Min sötmajja :) Kände att jag var tvungen att skriva av mig en del, så ni får stå ut ;) Wiie Godnatt!

Goa Majsan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0