Stallet + uteritt

Drog till stallet vid två tiden. Började med att ta in Lotus och bortstade ett bra tag. Sen blev det ett ridpass, jobbade honom bara i skritt, i både öppnor och slutor, mycket skänkelvikningar, bakdelsvändningar, halter och ryggningar :) Han var mycket positiv och arbetsvillig :) Och lyssnade kanonbra som vanligt! :D

Sen mockade jag och fixade allt i stallet, och tjöta i telefon samtidigt med Sandra :)

Sötnosen på gången :)

Lånade Haddocks träns, för glömde mitt i mammas bil -.- men Lotus passade ganska bra i ljusbrunt ändå :)

Lotus & jag ;)

Softisch :)



Det blev några bilder :P

Nu ska jag och älskling dra hem till mamma och äta lite och vara sociala :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0