Gårdagen

Igår: Skulle iväg och träna i går kväll egentligen. Men vi fastnade i backen precis när vi skulle åka från stallet, så det var bara att dra broms, och fälla ner stödben, och lasta ur i backen. Lotus var en aning förvånad :P Han hade ju taggat järnet inne på stallgången med att skita 2 gånger inom 10 min :p Men tyvärr blev det ingen träning. Gick med honom i ungefär en halvtimme och sen tog jag in honom för kvällen ist eftersom klockan hunnit bli halv 11 innan vi var klara med allt, som tur är har jag ju min älskling som kom bort direkt och hjälpte oss :)

Nu har vi flyttat transporten så den står hemma ist, alltså bara uppför backen, för där var det ingen hitt att åka. Så får gå med Lotus upp till vägen och lasta in där när jag ska träna nu när det är såhär isigt! För det är ju bara på våran grusväg som det är en isgata, sen på vanliga vägen är det asbra.

Sötnosen softar i boxen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0