Hej

Nu känner jag mig riktigt frisk, förutom att jag har lite småont i halsen, men åt ordentligt för första gången sen i onsdags :p eller ja, fick i mig knappt en tredjedel av pizzan, nästan som vanligt iaf ;) Nästa gång ska jag fan köpa en barnpizza, får ändå aldrig i mig mer än en halv så :P haha.

Drog till stallet vid halv fyra och red ute barbacka på Lotus :) Han har satt mycket muskler över ryggen nu, känns skönt att han musklar sig även fast vi tar det soppas lugnt :P Han har ju också blivit lite tjockis under vintern, men de jobbar vi snart bort, man lurar sig nog lite med pälsen som är ganska lång! Lämnade in skären till klippmaskinen igår, så om en vecka hoppas jag kunna klippa honom :)

Vill verkligen att isen och snön ska försvinna! :P Vill kunna rida ut på långturer som jag och Louise gjorde innan snön kom! vi var ute i över 3 timmar ibland, så jävla gött! Och Lotus älskar det! Han blir verkligen aldrig trött, han har en grym grundkondis. Mamma har ju varit med på distans med honom för längesen, fast på det lättaste "prova på" två gånger faktiskt. Det är 2 eller 3 mil tror jag, om jag inte är helt fel ute :P Men det roliga med Lotus var att han hade högre puls innan start än när han gick i mål :P Och han hade en av de lägsta pulsarna också :)

Mamma och Lotus på distans!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var jag som skrev förut! Kan den där ponnyn allt???

2011-01-31 @ 01:03:34
Postat av: Sabina Olsson

hehe, nej, men han är verkligen en allround ponny, så man skulle nog kunna skola om honom till det mesta :)

2011-01-31 @ 01:24:59
URL: http://sabinaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0