Bilder från stallet

Tog lite bilder i stallet häromdagen, efter jag mockat och fixat klart allt :) Det är farfar som äger stallet, så det ligger på deras gård, bara en liten bit från vårat hus :) så jag har det väldigt bra för mig, åker fyrhjuling ner varje dag.

Förut så hade han tjurar här, fast pappa och farfar byggde om det till ett stall för ett tag sen, så syrran har haft sina hästar där själv ett tag, för vi ville inte flytta Lotus när det var vårat sista ponnyår 2009, eftersom vi inte visste hur han skulle reagera när han bott i det andra stallet sen har var bebis. Så i somras byggde de tre boxar till så vi kunde flytta Lotus och Haddock. Och en extra box så vi kunde ha Carrera.

Det är inte klart än, det är tänkt att det ska fixas en varsin sadelkammare till mig och syrran, fast jag ska såklart dela med mamma också :) Får se hur det blir helt enket om det blir av :) Så det har varit lite rörigt med grejerna men börjar få lite bättre ordning iaf! :) Trivs förbannat bra i stallet! Väldigt mysigt!

Stallgången :)

Lotus Box :)

Lotus plaketter :)

Lotus plaketter 174 st är uppe just nu, men har inte hämtat alla från gamla stallet än.

Carreras Box :)

Klangs box :)

Haddocks box :)


Mina lindor, fast de mesta ligger i tvätten..

Glömde att ta kort på Jojos box, fast den ser likadan ut som Lotus :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mysigt stall ni har!! Och finfina bilder som vanligt!!!!

2011-01-26 @ 00:05:57
Postat av: Sara igen... :-)

Jösses vad plaketter du har!!!!! :-)

2011-01-26 @ 00:07:46
Postat av: Sabina Olsson

tack så mycket :) jo det har blivit en del :D

2011-01-26 @ 10:57:06
URL: http://sabinaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0